| Detail obrázku | |
![]() Legolas útočí na vrrky |
|
| Komentáře čtenářů | |
| 28.01.2003 12:39:27 - Leginka - Nadpis neuveden | |
| mňam.... | |
| 28.01.2003 13:41:29 - crazynka R. - Dobrý ! ! ! | |
| Dobrý!!! | |
| 28.01.2003 18:33:50 - Morous - He? | |
| TO NENI LEGOLAS TO JE KASKADER! | |
| 28.01.2003 19:01:08 - Rivendell - Nadpis neuveden | |
| No ja bych rekla ze to je ORLANDO ale to se asi nikdo nikdy nedovi... | |
| 28.01.2003 19:27:35 - sparkys - Nadpis neuveden | |
| NO NENI KRASNEJ!!!!!!!!!!!!!!!! | |
| 28.01.2003 20:24:47 - Raffaella - Nadpis neuveden | |
| Je to Bloom,umí střílet při jízdě na koni. | |
| 29.01.2003 0:11:04 - kosac - Nadpis neuveden | |
| jeee ma fousy na brade ne :)) | |
| 29.01.2003 13:52:24 - brudrinka - Nadpis neuveden | |
| je to on,to na brade je stin a takhle uchvatne se ksichti jen On... | |
| 29.01.2003 15:25:16 - Máša - Aragorn | |
| Docela ujde!!!!!!!!!!!!!!!! | |
| 29.01.2003 19:45:31 - ebisu - Nadpis neuveden | |
| Nádhernýýýý | |
| 30.01.2003 17:22:38 - éro - Nadpis neuveden | |
| Je rostomiloučkej! | |
| 30.01.2003 18:07:57 - Arwen Večernice - Nadpis neuveden | |
| Já ho prostě miluju!!!Jenom mi někdo řekněte,co je to za nim?!?!?! | |
| 30.01.2003 20:10:36 - Meeko - Nadpis neuveden | |
| Opravdu nádhera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Legolas je prostě jednička!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
| 30.01.2003 20:22:10 - Ciri - Nadpis neuveden | |
| Krása | |
| 31.01.2003 2:50:10 - terx - Nadpis neuveden | |
| mne pripada ze to neni Bloom, a elfove nejezdi se sedlem. proč jim to nikdo nerek ;o)) | |
| 31.01.2003 21:28:22 - Terry - Nadpis neuveden | |
| Je to ten nej a nej krasavec jakyho jsem ve svym zivote videla!!PROC JE TAK DALEKO!!!!!!!!!!!!!-NEVITE NEKDO?? | |
| 31.01.2003 21:30:23 - Terry - Nadpis neuveden | |
| Potřebuji bryndáček-nemáte někdo půjčit?? | |
| 01.02.2003 14:22:18 - Ciri - Nadpis neuveden | |
| Jestli je tohle Legolas tak ja skáču z mostu | |
| 01.02.2003 22:41:16 - Marrion - Bzz | |
| Ciri:Tak skoc. | |
| 02.02.2003 11:23:03 - ŠÁRKA - Nadpis neuveden | |
| KRÁSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAA. |
|
| 03.02.2003 20:42:36 - Simča - Nadpis neuveden | |
| Je to Orlando. Pri tehle scene si (malem) zlomil zebro. Ale jet na koni a strilet- neni se cemu divit. | |
| 10.02.2003 11:53:34 - Calli - Nadpis neuveden | |
| To není Legouš,to je Vinnetou! | |
| 10.02.2003 22:49:06 - Ana - Nadpis neuveden | |
| Este gajo é tão bom!!!!!!! Só da vontade de o agarrar!! | |
| 21.08.2003 19:49:31 - Anuen - Nadpis neuveden | |
| JE TO ORLANDO.PŘI NATÁČENÍ TOHOHLE ZÁBĚRU SI ZLOMIL ŽEBRO. | |
| 14.01.2005 21:19:30 - ettelwen - Nadpis neuveden | |
| úúúúúúúúúúúžžžžžžžžžžžžžžžžžžžaaaaaaaaaaaaaaaaaaas ssssssssssssssssssssssssssssnnnnnnnnnnnnnnnnýýýýýý ýýýýýýýýýýýýýýý!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! |
|
| 09.12.2005 18:59:23 - Monika - Nadpis neuveden | |
| Moc.... Moc!!!!!!!!!!! krááááááásnéééééééééj bjelouššššššššš!!!!!!!!! Ha! Ha! | |
| 29.02.2008 14:13:54 - Mimuszka - Nadpis neuveden | |
| To je Orlando a ziaden kaskader , ved si pri takej scene zlomil rebro ked spadol z kona | |
| 29.02.2008 14:14:01 - Mimuszka - Nadpis neuveden | |
| teda tri :) | |
| Další obrázky | |||
![]() Gandalf na medilonu [4060 prohlížení] |
![]() Frodo ukazuje tetování [9347 prohlížení] |
![]() Viggo Mortensen [3917 prohlížení] |
![]() Karl Urban a Viggo Mortensen [3558 prohlížení] |